* Час вказано для регіону: Україна, Київ
85 ₴
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін товару. Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Процедура повернення товару Належної якості*: - зателефонуйте на номер +380681163434 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 3 робочих днів. Обміну та поверненню товари неналежної якості не підлягають наступні категорії товарів: Побутова та професійна хімія для клінінгу/хімчистки. Процедура повернення товару Неналежної якості**: -зателефонуйте на номер +380681163434 та повідомте про намір повернути оплачений товар; -повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; -після отримання товару протягом 3 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар. Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за рахунок продавця. *Товар належної якості – це товар без дефектів, пошкоджень, технічно та програмно справний, та який відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції. **Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або за адресою: Київ, вул.Академіка Туполєва 8.Індекс 03162. Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.
Наскільки вам зручно на сайті?